Jessica Engström

Vart jag än går...

Idag känns som en bra dag! Har känt mig lite nere ett tag nu och idag tog jag ledigt från skolan för att bara vara hemma och ta hand om mig själv. Känns verkligen som allt blir bättre av en ledig dag med att bara få vara hemma och tänka igenom allting utan att ha skolan eller jobbet som påverkar en. 
 
Började med att jag sov till 9 och sedan kollade jag på the hills, vilket jag gjort hela dagen nästan men det är så skönt ute så gick till affären och köpte jordgubbar och hallon som fick bli min lunch! Super gott var det! Fick min nya kalender som jag har beställt hem, super fin var den och jag blev riktigt nöjd! Nu måste jag bara betala den också! Känns verkligen som att jag förlorar massor av pengar just nu. Ska betala kalendern, klänningen, naglarna och sedan borde jag klippa mig också. Det blir liksom minst 2000 kr.. Vilket jag behöver ta från mitt sparkonto.. men men.. som min pappa brukar säga, man tjänar pengar för att göra av med dem och sedan tjänar man in nya pengar! 
 
Nu i kväll funderar jag på att gå ut och gå när det har blivit lite svalare ute och sedan ska jag nog sitta inne med familjen och se på någon film eller något sånt! Känns verkligen som att jag mår så mycket bättre idag! Det är typ sommar ute och känns som jag kan fokusera på mig själv i stället för på skolan eller jobbet. Det är ju lång ledigt nu också eftersom man är ledig torsdag fredag från både jobbet och skolan! Så nu i helgen ska jag nog försöka plugga en del till sista provet i rättskunskapen och jag ska fokusera mer på mig själv och vara glad och positiv. Hoppas det blir bra väder så man kanske kan åka in till stan och gå runt lite med några kompisar! Men nu ska jag gå in till mina syskon och så ska jag hjälpa till att fixa middag om inte allt för lång tid! :) Kram på er! 
 
Här kommer lite bilder också!! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback