Jessica Engström

ONSDAG!

Ja onsdag, mitten av veckan och den längsta dagen! Har haft rättskunskap idag på morgonen och gjort klart det sista i kursen så nu är jag klar!! Sen hade jag som vanligt håltimma.. eller 3 timmars håltimme vilket gjorde att jag åkte hem. Hade lektion vid 20 över två, bild. Jag och Astrid satt och måla massa kostiga saker så blev faktiskt ganska kul, men drygt med över två timmars bild! 
 
Efter det gick jag och köpte en kaffe på waynes och gick mot simhallen. Like a normal day.. 
Hade livräddning idag inför sommaren då jag jobbar som badvakt igen. Ska bli kul eftersom det är ett så chill jobb, man typ bara sitter där.. Men tycker det är sjukt läskigt om det skulle hända något.. brukar alltid hända minst en olycka varje sommar och som tur var inte jag där då förra året! 
 
I morgon har jag också en chill dag då jag bara har en lektion.. :) 
 
Godnatt!! 
 
Första dagen vi hade katterna: Mars 2012



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback