Jessica Engström

Mysdag!

Igår var jag på jobbet och kom hem sent, var ute och gick med Erika och sedan kolla vi på film. Vilket gjorde att jag inte orkade blogga i går kväll! Men gårdagen var rätt lugn och kul att Erika var tillbaka i väsby nu när hon flyttat tillbaka till Gävle!
 
Idag så började dagen med att jag kolla på några avsnitt av kitchen nightmares, rätt kul program faktiskt! Erika åkte hem efter 12 och då passa jag på att åka till centrum och ta en kaffe med Emilia, kändes verkligen att vi inte hade pratat på länge! Vi satt och prata om våra underbara liv i en timme tills vi gick och kolla på morsdag present till hennes mamma, Body shop!! Insåg att jag kunde ha köpt upp hela butiken men höll mig i från att köpa något idag iallafall.. hade bokat en tid för att klippa mig vid 4 så då sa jag hejdå till emilia och gick och klippte mig. Jag hatar verkligen tat klippa mig... men blev helt okej faktiskt! 400 kr kostade klippningen och sedan så köpte jag en olja till håret i stället för hårinpackning så blev 300 kr till... Men men!! 
 
I kväll blir det att ta det lugnt och bara njuta av livet och mysa med katterna! kram på er
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback