Jessica Engström

Måndag all over again..

Ja det är ju måndag igen! I morse stod min klocka på 7 och jag var så galet trött när jag gick så jag gjorde mig klar på 20 min och sen kunde jag somna om i 40 min till...! Kändes helt okej faktiskt! Hade hälsopedagogik och jag redovisade om stress och prestationer. Det gick faktiskt helt okej bra och efter det har jag ju håltimme i 3 timmar så jag åkte hem och satte mig och pluggade lite. Jag är nu klar med hälsopedagogiken också och snart så jag har sista redovisningen i Historia också!! Så himla skönt och gissa vad; det är bara 15 dagar kvar tills studenten! Det är så sjukt det är 11 skoldagar kvar.. förstå hur lite det är! 
 
Det enda som stressar mig nu är rättskunskapsprovet som jag har i morgon eftermiddag! Hatar att ha prov i ämnen jag inte tycker om eftersom jag inte lär mig något i de ämnena. Men men det går oftast bättre än vad jag tänker! 
 
Måste börja träna mer också, ska försöka att verkligen satsa på träningen nu fram till studenten!! 
 
Livet går ganska bra just nu ändå!! :) 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback