Jessica Engström

Hockey och snart sovdags

Sitter i soffan med pappa och monika och ser på hokey. Känns faktiskt helt okej, bättre än i går kväll i allafall.. 
Men i allafall förstår inte varför hockey ska vara så kul.. det är massa killar som slåss och bara åker runt med en puck. Men men det är ju det enda på tv idag och orkar inte bädda min säng och då sitter jag här i stället haha!!
 
Jag borde snart sova också då jag börjar 8.30.. Inte så taggad för skolan i morgon faktiskt då jag har två redovisningar + 3 timmar håltimme!! Men för att tänka positivt så är det snart studenten och nu är det sista veckan innan allt ska vara inlämnat!! Sista sista nu! 
 
Kram på er! :) 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback