Jessica Engström

Härlig dag!!!

Dagen började segt med att jag inte kunde sova i natt, för varmt!!!! sen skulle jag gå upp 7 på morgonen eftersom jag skulle jobba och då var man ju inte så pigg! men tog mig till jobbet och hade en rätt långsam dag på jobbet. Var hemma runt 1 och gjorde lunch till mig. Sen gick jag ut och la mig och sola... Sen var klockan halv 4.. Då gick jag och duschade och sedan började jag läsa en riktigt awesome bok! Vilken tjej har inte sett filmen en shopaholics bekännelse?? Läste bok två som heter; en schopaholics får en syster. Skit bra bok som jag nu efter drygt 6 timmars läsande läst ut!! Riktigt värt att läsa och jag hoppas på att snart få tag på fortsättningen av böckerna!
 
Boken handlar om: 
Den handlar om Rebecca Blomwood, som nu heter Brandon i efternamn. Hon får veta av sina föräldrar att hon har en halvsyster som ingen vetat om fören nu. Rebecca blir överlycklig då hon tänker att hon äntligen får en syster hon kan shoppa och ha roligt med. Systern är två år äldre men något stämmer inte, den nya systern är miljömedveten och hatar allt som har med shopping och "dyra" saker att göra. Samtidigt som hon försöker få systern att inse att shopping är det bästa så lider hennes äktenskap med Luke Brandon, och Rebeccas bästa kompis försvinner i glömskan... 
 
Rekomenderas verkligen!!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback