Jessica Engström

EN VECKA KVAR!!

OJOJ förstå det är exakt 1 vecka kvar tills jag tar studenten! Verkligen sjukt hur fort tiden går!! men jag längtar så jäkla mycket eftersom jag har haft det rätt tufft i skolan, under alla år, därför ska det bli skönt att sluta skolan och ta ett jobb jag verkligen tycker är kul. Just nu är det simskolejobbet! Fick mitt schema inför hösten i går också.. Ska tydligen jobba måndag till söndag. Vet inte om jag ska säga till att jag vill ha en dag ledigt, söndagen kanske. Blir inte så mycket timmar men man blir uppbokad hela dagen och om jag inte har ledigt en dag liksom! Får nog bli att jag får ta bort söndagen helst! 
 
Snart har jag det sista ämnet i skolan, miljöpolitik. Som vi ska bli klara med idag. Jag ska presentera en powerpoint om källsortering av brännbart avfall... Otroligt kul.. men men hur som så tror jag att det kommer bli bra! :) 
 
Lyssnar på lite musik och ska snart börja, ha en bra dag allihopa!! :)
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback