Jessica Engström

Usch och fy

Idag är det söndag! Vaknade runt halv 10 och då gick jag och satte mig och läste en stund till halv 11 då jag åt frukost/lunch! Gick till simhallen (ovanligt??) träffa Therese som sålde märken och jag bytte av henne så hon kunde träna och det är lika tråkigt som vanligt att sälja märken, men men får lätt förtjänta pengar i allafall! Under tiden jag satt där kom Emilia och hälsa på mig och sen kom Jimmy också! Båda skulle ju jobba så ah.. Sen bytte Ella av mig och då åkte jag och pappa till djuraffären och köpte mat och sand till katterna! Kom nyss hem och i kväll ska jag nog ut och gå och hoppas på att det inte regnar för vill verkligen gå ut idag!! Fått så mycket enegi av att gå ut och gå! Hihi men nu ska jag hjälpa pappa med middagen :) 
 
Kram på er
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback