Jessica Engström

Torsdag, känns som fredag?

En rätt härlig dag! Vaknade först av att mamma messar mig vid 9! Somnar om och vid 10 ringer elin mig och ber mig om att komma till henne och äta lunch! Jag åkte till henne vid 11 och vi gjorde stuvade makaroner med korv.. As gott! Efter det gick vi till jobbet och det gick helt okej att jobba idag iallafall, även fast jag var riktigt trött! Efter jobbet åkte jag hem och fixade lite! Byte om och sånt.. Sen åkte jag till Elin igen för Pool/grill party! Haha Det var faktiskt riktigt kul! Inte skrattat så mycket på länge faktiskt! Det var jag, Elin, Maria, Jimmy och två av jimmys kompisar! Vi hade iallafall jätte kul med att försöka grilla, bada en jäkla massa och bara skratta! 
 
Livet känns helt okej just nu! Ska nog försöka sova snart då jag vill hinna så mycket i morgon innan jobbet, fast vet inte om jag hinner :O Efter jobbet så ska vi ha lite avslutning med oss simlärare som hade intesiven. Vi ska hem till Elin och grilla/bada Haha så hoppas på en lika kul dag i morgon! Kram på er
 
 


Ami

:D <3

2013-06-28 / 08:13:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback