Jessica Engström

Tisdag! :)

Tisdag och känner mig för närvarandet väldigt väldigt trött! hade inte varit fel att få sova 2-3 timmar mer, men men.. Sitter och äter frukost och sen ska jag cykla till ungdomsmottagningen! Efter det så ska jag nog kolla runt lite i centrum, se om jag hittar något för mitt present kort på guldfynd som jag fick i från de i Gävle! Ska troligtvis äta lunch med Elin innan man drar sig till simhallen för att jobba! Taggad på jobb? Nej nej 
 
Borde åka till vetrinären också, mina katter ska få nya sprutor! Se om vi kan fixa de i kväll kanske! Eftersom pappa bygger om så mycket här och vi kommer senare i augusti ha visningar på huset så kommer katterna få bo på ett katt hem 1-2 veckor! Har valt ut ett riktigt bra som jag tror kommer passa dem! De får bo tillsammans i en bur bara dem två och en utebur där bara dom får vara också! Men vi får se?? 
 
Nej nu ska jag göra mig i ordning för att skynda iväg, när det är bra väder ute så har jag alltid saker att göra.. :( 
 
 


ERIKA EDORSSON

men va? ofta doms ska bo på katthem???? :o

2013-06-30 / 02:31:14
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback