Jessica Engström

NCIS och slödag!

Sitter i soffan och tittar på NCIS losa angeles. En av de bästa serierna jag vet, undrar hur många gånger jag sett alla avsnitt?? Haha Men idag känns som en slö dag.. funderar på att åka och simma innan intensiven börjar idag.. Men vi får se! Borde verkligen simma men känner inte för det idag! Måste verkligen jobba på att få in bättre fjärilskickar! Men det funkar nog haha :) 
 
Har nyss fikat med Äppelpaj och kaffe och om en stund så ska jag nog göra mig klar! Fast försig är det några timmar kvar tills jag ska jobba!! Haha! Ska träffa Julia och Maria lite tidigare i dag eftersom det är första dagen på intensiven och vi behöver prata lite om vem som ska vara ledare, eftersom både jag och julia har simlärarutbildning! Sen behöver ledaren, förhoppningsvis jag (haha), hitta på en bra planering för de här två veckorna! 
 
Intesiven betyder att man har samma grupper, samma barn i två veckors tid! Från idag till på onsdag har vi intensiven, Torsdag är det avslutning med mina grupper och efter det är det midsommar! Rätt skönt men vi får se vad jag ska göra för något! Skulle vilja att typ Erika kom hit! Alltid kul när hon är här :) 
 
Nä nu ska jag hitta min datorladdare, för datorn håller på att dö och sedan ska jag nog se nästa avsnitt av NCIS :) 
 
 


erika

gullis, kom hit <3

2013-06-17 / 20:51:00
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback