Jessica Engström

Leva livet

Söndag, sista lediga dagen innan jobbet börjar igen! Visst jag jobbar inte så mycket nu på sommaren men ändå :P Haha! Idag så började dagen med gossip girl och sedan kom monika hem från Gävle! Åkte med henne och handlade lite och sen gjorde vi en sallad till lunch! Har precis hjälpt pappa med tältet han ska ha på baksidan när han bygger! Fick otroligt ont i huvudet så skönt att lägga sig i sängen i mitt mörka rum! Tänkte att jag ska kolla lite på gossip girl kanske?? Och senare i kväll ska vi grilla korv till middag! En helt okej dag men känns inte som det händer så mycket :O Kanske cykla till mamma i kväll och hämta min frida tidning? :) 
 
Nej men vi hörs väl! 
 
 


Ami

Vad fint smycket är på dig! Kram

2013-06-24 / 08:51:34

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback