Jessica Engström

LÅÅÅÅNG dag

Åkte hem till mamma idag på förmiddagen och träffade mina syskon och mamma såklart! Vi prata lite och drack kaffe, som alltid!! Sen cykla jag till jobbet och träffade underbara människor! Är verkligen det bästa på jobbet, tror inte det finns ett bättre jobb med bättre personer! Älskar verkligen den positiva stämningen och alla barns glada skratt! Har en liten tjej på simskolan, kanske runt 4 år, hon är så otroligt söt och bara skrattar hela tiden! Det är så man vill jobba!!
 
Efter jobbet så skulle jag vara med Elin och vi hade otroligt svårt att besluta vad vi skulle göra, men blev att vi åkte till henne. Kollade på film med hennes lillasyster och lillebror och hennes underbara katt! Sen bjöd dom på middag och efter det skratta jag och Elin sönder av massa klipp... Haha vilken humor man kan ha!!
 
Men nej nu ska jag snart sova, ny dag i morgon :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback