Jessica Engström

Shopping och trevligt sällskap

Idag har jag varit hos farmor, eller ja vi gick till kista för att äta lunch tillsammans. Vi åt lunch på Jensens, asgott, sen gick vi runt och handlade lite! Hittade ett par super snygga skor! De är ett par 12 cm höga kilklackar och de hade kostat 600 kr och nu bara 200 kr! Vilket kapp liksom! Sen köpte jag ett par hörlurar eftersom mina har gått sönder till mobilen. 
 
Mina katter har ju alltid varit inne katter, men idag bestämde vi att de får bli utekatter ett tag, eller ah de får bara vara ute om vi är hemma och de ska sova inne på nätterna! Detta kommer bli en prövning men vi får se, gick ju bra idag! 
 
Nu på kvällen tog vi upp den nya grillen och det nya Spa-badet vi ska ha ute! Så i morgon så kan man bada spabad! Härligt!! Sen i morogn ska jag nog vara med Therese en stund, vi ska åka in till stan och ta en fika eller något :) 
 
Nu tänker jag sova! Kram på er 
 
 


ERIKA EDORSSON

What!? Ska dom bli utekatter!?

2013-07-28 / 03:32:36
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback