Jessica Engström

Massa konstigt!!

Hade marcus här några dagar men tänker inte gå mer in på det..
 
SÅ hade en grillfest med de bästa kompisarna i lördags. Riktigt kul hade vi iallafall, märker verkligen att man har mycket bra människor runt sig. Sen så har dagarana bara gått. Idag så vakna jag och Erika vid 11 och åt frukost ute på balkongen. Efter att vi gjort oss klara gick vi till simhallen för att hon skulle filma en del saker. När vi var klara där så gick vi till centrum och kolla lite på kläder. 70% rea på new yorker. Drömde i går natt att jag hitta en perfekt skinnjacka på Salt men hitta ingen i verkliga livet Haha..
Efter att Erika hade åkt hem så gick jag förbi simhallen och simma en stund. Sjukt mycket man tappat på 3 veckor.. Inte bra! När jag var påväg hem bestämde jag och Josefine för att ha en spontan middag, blev att grilla!
 
Det finns verkligen inget bättre än sin familj och underbara vänner som tar hand om en vad som än händer! Kram till er och ni vet vilka ni är! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback