Jessica Engström

Ny dag - Onsdag

Idag är det onsdag och denna dag är min hat dag i skolan. Jag har bara tråkiga lektioner och så har jag bild!! Alla säger att bild är jätte kul och man får göra lite vad man vill. Problemet är att bild är så himla tråkigt och jag kan verkligen inte rita och då blir jag bara sur på min sälv när det går fel. Så jag tycker jag är jätte duktig som står ut och verkligen försöker rita när jag verkligen hatar det! Men som sagt det var antingen bild eller Matte C så bild är väl bättre antar jag..
 
Just nu har jag snart haft hålltimme i 2 och en halv timme och idag har jag fått massor gjort. Jag har gjort klart min uppsats om Hawaii i Engelska C sen började jag på en bokraport i Engelska C. Jag gjorde klart Historia presentationen som ska vara klar v. 6 så det känns skönt!! :)
 
Jag har snart samhällskunskap som jag också är klar med så vi får se vad min lärare hittar på till mig. Tråkigt nog kan jag inte gå hem eftersom jag har bild till halv 5 idag! Men men efter den här dagen så är torsdag och fredag de bästa dagarna!
 
Igår gjorde jag av med MASSOR med pengar... Betalade studentmössan och ett nytt busskort, så det blev totalt 2000kr! Sen så ska jag fixa gelnaglar på Tisdag och det är 800kr till! Som tur var så betalade pappa handledarutbildningen på körskolan för 600kr! :) Om två dagar får jag iallafall lite lön, men sen ska jag ju betala min mobil som kostar mig 500 i månaden. Inte lätt att bli stor! Mer utgifter än inkomster just nu, vilket inte är bra!
 
Ha det bra! :)
 
Förstå små mina kattungar var för ett år sedan!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback