Jessica Engström

Fredag eller?

Idag så kommer det bli en spännande dag, ska göra något jag aldrig gjort förut!! Först snart ska jag jobba och sälja simmärken, när jag kommer hem så kommer maten vara klar, blir tacos idag!!! Efteråt har jag och Erika spa kväll, ska bada jacuzzi, ha ansiktsmask och allt sånt! Sen ska Erika slinga mitt hår!!!! Massa läskigt eftersom jag aldrig gjort det förut men jag är redo för en förändring tror jag! Funderar också på om jag ska skaffa linser, var inne hos en optiker för några dagar sen och pratade lite om hur mycket det kostar och sånt, 500 för en undersökning och sen mellan 300 - 600 i månaden, det är en del pengar alltså... Får väl lägga upp en bild sen på hur håret blev, spännande! :) 
 
Kram på er
 


Ami

Ha det så trevligt och lycka till med håret. Blir säkert bra!

2013-01-25 / 16:36:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback