Jessica Engström

Färger!

Åhhh vad jag längtar till våren! Härliga vår färger både ute och på kläderna. Känner mig lite vårig idag även fast det är skit kallt ute! Köpt en gul neon färgad stickad tröja så idag lyser jag verkligen! Haha Jag är i skolan som vanligt och idag går det verkligen bra att plugga! Har nyss haft Engelska och jag gjorde mer idag en jag gjort på 3 veckor typ, så det känns faktiskt bra! :) Snart har jag miljöpolitik och då ska jag jobba på lika bra!
 
50 Dagar kvar tills man fyller 19! 133 Dagar kvar till studenten! Nu längtar man sönder, har faktiskt fått studentmössan redan och den blev perfekt så det känns nice! :) Nej nu ska jag fortsätta vara glad för att det snaaaaart är vår! Kram på er :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback