Jessica Engström

Sista veckan innan jobb!

Ja vi stänger ju hassel på söndag! Jag jobbar mitt sista pass på lördag så blir rätt skönt! Men då hade jag ju en hel vecka ledigt och så kan jag ju inte ha det, vilket gör att jag och Erika lite sådär spontant bestämde att vi ska åka utomlands! Så bokade en resa till mallorca nu på måndag! Ska bli spännande och roligt men är ju flygrädd så vi får se hur det går haha!! 
 
Idag blir det att först åka till pappa och kolla på lilla katten som fortfarande inte mår bra! Får se om vi måste tillbaka till veterinären.. Men ja sen ska jag till centrum och träffa therese och bara prata skit haha! Jobbet börjar ju snart så blir väl prat om jobb eftersom therese för första gången ska hålla i grupperna på lördagar eftersom jag måste sluta jobba på lördagen! 
 
nej livet blir nog bra! Haha kramis
 
 


ERIKA EDORSSON

iiiiiiiih!!!

2013-08-15 / 23:06:59
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback