Jessica Engström

Säga hejdå!

Idag så jobbade jag som sagt morgon passet, jobbigt som fan var det att gå upp.. och det värsta är att jag jobbar morgon passet i morgon också! Men i morgon är det sista dagen på hassel!! Jippi, men känns ändå lite tråkigt för när hasselbadet stänger tycker jag att det börjar bli höst! Man börjar skolan/jobb igen och allt går tillbaka till vardagen. Men innan jag får vardag så åker jag ju på en spontan semester till mallorca! Taggad? Ja otroligt! Längtar verkligen jätte mycket. Faktiskt min första utomlandsresa utan föräldrar, haha! 
 
Idag kom mina syskon till jobbet också, vilket gjorde att allt blev lite roligare än att bara sitta på en stol hela dagen! De badade lite och sedan frös de ihjäl och då åt de lunch, sen blev det mer bada och helt plötsligt var klockan 2 och jag kunde dra mig hemåt. Kom hem till mamma och packade en del saker som jag ska ha med mig nu på måndag! Sen åkte jag vidare hem till pappa, blev en ganska lugn kväll med min katt som inte mår så bra! han verkar ha ganska ont! 
 
I morgon väntas en ny dag med nya utmaningar! Haha kram på er
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback