Jessica Engström

15 Augusti

Mitt i augusti, sjukt vad tiden går fort. Minns veckan innan jag tog studenten, känns som det inte är så länge sen men det är det tydligen! Idag har varit en göra saker hela dagen dag! Börja med att alva hade tappat en nagel.... som är för tredje dagen i rad! Så blev att laga den först och sedan åka till jobbet, för att åka till kansliet, för att skynda tillbaka till jobbet! Sen blev det en rätt så lugn dag på jobbet, märks att folk har börjat jobba. Var ändå 22 grader och strålande sol idag men var ändå 3 familjer där! När jag kom hem åkte jag och alva till centrum för att hon skulle köpa lite saker och jag skulle hämta ut mitt paket! När vi kom hem så blev det en asgod middag och direkt efter maten åkte vi och storhandlade. Kul kul med familje shopping! När vi kom hem gick jag ut på en kort powerwalk! Härligt liv just nu, tyvärr är det en öppning på jobbet i morgon så blir att gå upp tidigt. Sova nu kanske? :) 
 
I morgon väntas jobb och sedan åka hem till pappa! Mysigt 
 
 


ERIKA EDORSSON

Vart är den tröjan ifrån!?

2013-08-16 / 00:42:16
BLOGG: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback