Jessica Engström

VÅR forts.

Eftersom jag råkade trycka på publicara inlägg och jag inte vet hur man redigerar inlägg på mobilen så blir det en fortsättning på mitt förra inlägg!

sitter som sagt ute och det är hel mysigt! Katterna verkar också njuta av att det är vår genom att ligga på trallen i solen! Synd att inte all snö har försvunnit från baksidan bara!

Pappa och erika är i centrum (tror jag) de skulle göra något hemligt så jag fick inte följa med! inte för att jag blev ledsen för det, har det mysigt här i solen nu ju!!

Dagen börjde med att jag fixade disken och sedan åkte jag till centrum för att köpa ett par nya skor. Blev riktigt nöjd med skorna faktiskt. Jag träffade josefine och vi åt lunch på tamarin (standard) haha det är så att som jobbar där vet vad vi vill ha nu :P

Efter det åkte jag hem och fixade lite på datorn. Jag har gjort något nytt som jag aldrig gjort förut!! Jag har deklarerat!!! omg hade tjänat 45 000 på ett år. känns rätt bra eftersom jag ska få tillbaka 1000kr från skatten.

Nu snart ska Erika börja laga middag hon ska bjuda oss på halv 8 hos mig! trerätters middag. Så det ska bli kul! :)

Känns verkligen som livet går bra nu! sol, värme och snart studenten. Fixat jobb till i höst också så känns som att livet går framåt!

Nä nu ska jag njuta lite mer av solen och sen borde jag plugga lite i kväll... Kram på er!!







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback