Jessica Engström

KAOOOOSSS....

Haha ja det var ett tag sen jag bloggade. Jag har precis varit på praktik i två veckor och det har verkligen varit super kul men tyvärr är jag tillbaka till skolan nu. Under praktiken har jag verkligen inte haft tid att blogga, har inte ens haft min dator på, på två hela veckor! Jag gick upp vid 6 varje morgon och sedan åkte jag till praktiken, var på praktiken till 3 och direkt efter så jobba jag varje dag efteråt på simskolan, vilket gjorde att jag kom hem runt 9 och då åt jag middag, duscha och sedan sov jag. 
 
Förra helgen var jag även på utbildning! Helg nummer 2 av 3, vilket var galet kul!!! Går simlinjeinstruktör 2-8år Vilket jag tycker är kul, jag ska alltså ha titeln "simlärare" på riktigt efter den här utbildningen. Jag går på utbildningen med Elin från min simklubb men sen är det även 5-6 andra simklubbar som är med. 
 
Jag har alltså inte haft så mycket tid med att blogga eller ha någon fritid alls haha..
 
Att vara tillbaka i skolan känns förjävligt men i morgon är det en och en halv månad kvar till studenten!! Jag har faktiskt fixat studentmössan, studentskorna och klänningen! Hihi känns jätte bra!!!! 
 
 
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback