Jessica Engström

Första inlägget!

Hej, 
 
Jag har tänkt att börja blogga seriöst igen! Tror jag har försökt minst 10 gånger de senaste året men det funkar liksom inte när man inte har någon inspration, men nu har jag faktiskt fått en del inspration utav min nästan kusin Erika! 
 
Just nu sitter jag har och äter lunch ska om ca en halv timme gå till bussen för att åka till skolan! Går till 5 idag också vilket är jätte tråkigt, men fick börja 12 idag iallafall :) I helgen gjorde jag faktiskt inte så mycket förutom att jobba och städa lite. Snart kommer nämligen Erika att flytta hem till oss och jag ska dela med mig utav mitt badrum, så har städat bort hälften :D 
 
Men nu måste jag skynda mig att äta klart för kom på att jag inte packat till skolan! 
 
Ha det så bra



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback