Jessica Engström

Filmanalys och trötthet

Den här morgonen var inte alls bra, gick och la mig för sent, är sjukt trött och känner mig irreterad på allt! Har massor att göra i skolan men orkar inte börja. Hatar att skriva om politik och allt vi gör i skolan just nu handlar om politik.... I allafall just nu ska jag precis börja skriva en filmanalys om Casablanca, som vi såg i går på filmkunskapen. Lovar att filmen verkligen inte var bra. En svart/vit film, 2 timmar, som handlar om en sak under hela filmen. Rekomenderar den inte om man verkligen inte är ett fan av svart/vit film :)
 
Den har dagen har jag vara 4 uppgifter att göra klart och sen måste jag göra en del saker innan jobbet i morgon! För er som inte vet jobbar jag som simlärare här i Väsby. Det är verkligen jätte kul, bara lite jobbigt att vara simlärare eftersom jag då måste planera vad vi ska göra på lektionerna. I morgon ska vi nog simma en del frisim(crawl), eller vad tycker ni? :)
 
Ah men nu ska jag göra klart uppgiften! Kram på er
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback