Jessica Engström

Helgen

I helgen har jag haft en del att göra. I fredags kom jag hem till mamma och jag bakade pepparkakor med mina syskon! Jag flytta också in i mitt nya hus, vilket var awesome! I lördags skulle jag träffa Erika efter att jag jobbat, men självklart blev det fel med tågen. Så blev massa krångligt, men hon kom fram 3 timmar för sent. Vi åt pizza och såg skräckfilm på kvällen. I söndags åkte vi buss i Väsby för att hon ska lära sig hitta. Vilket inte är jätte lätt.. Men sen åkte vi till farmor för att fira min kusin som fyller 4 nu i veckan! Påvägen hem stannade vi och handlade och i slutet av dagen åt vi taco. Vi skjutsade Erika till stationen och nu är hon hemma i Gävle igen, och jag åkte till mamma och ska sova i mitt nya hus igen :)
Godnatt :)







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback